ГОП работников образования и науки г.Покровска

Неділя, 13.07.2025, 10:06

Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS | Головна | | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід

Головна » 2016 » Серпень » 5 » ЯК ПРАВИЛЬНО ЗВЕРНУТИСЬ В ДЕРЖУСТАНОВУ І ОТРИМАТИ ВІДПОВІДЬ - 6 ПРОСТИХ ПОРАД
13:13
ЯК ПРАВИЛЬНО ЗВЕРНУТИСЬ В ДЕРЖУСТАНОВУ І ОТРИМАТИ ВІДПОВІДЬ - 6 ПРОСТИХ ПОРАД

Правильно складене звернення до держустанови - запорука того, що на нього дадуть відповідь. Причому офіційно, на папері. Така відповідь, при необхідності, може допомогти в суді.

Юристи Всеукраїнського благодійного фонду «ГОРЄНІЄ» склали просту інструкцію - як правильно звертатися в держслужби.
 

  1. Навіщо все це читати. Держустанови зобов'язані прийняти, розглянути і відповісти на правильно оформлене і подане в установленому порядку звернення. Більш того, якщо суть запиту поза компетенцією органу, який його отримав, він зобов'язаний протягом 5 днів перенаправити його у відповідні руки.
  2. Куди і з чим звертатися. Громадяни України, відповідно до статті 1 Закону «Про звернення громадян» мають законне право звернутися, серед іншого, до органів державної влади, місцевого самоврядування або посадової особи. Звернутися можна з зауваженнями, пропозиціями, заявами та клопотаннями щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних і особистих право, а також зі скаргами про їх порушення.
  3. Як звертатися. Тільки в письмовому вигляді! Так, усна форма теж вважається законною. Однак при особистому спілкуванні чиновник не реєструє ваше звернення, а значить за відповідь на нього відповідальності не несе. Крім того, якщо ви вирішите поскаржитися на недбайливого чиновника, у вас не буде доказів того, що ви до нього звернулися. Тому ще раз наголошуємо -звернення слід писати.
  4. Як писати звернення. У ньому повинні бути: ПІБ того, хто звертається, місце проживання, суть звернення, зауваження, пропозиції, заяви, прохання, вимоги чи скарги. Також слід зазначити дату складання запиту. В електронному варіанті - вкажіть адресу електронної пошти, на яку вам надішлють відповідь, або будь-який інший зручний контакт.
  5. Як передати звернення в держорган. Надішліть його поштою або передайте в відповідний орган особисто. У другому випадку - зробіть два примірники запиту. На тому, що залишиться у вас, держслужбовець, який прийняв звернення, повинен залишити позначку про отримання. Тепер ваша копія - доказ того, що ваш запит отримано. Крім того, всі держустанови зобов'язані приймати електронні звернення через Інтернет.
  6. Коли дадуть відповідь. Держустанови зобов'язані дати відповідь не пізніше, ніж через 30 календарних днів після реєстрації звернення. У виняткових випадках - можуть продовжити до 45 днів, обов'язково повідомивши про це заявника.



За будь-яких питань - звертайтесь до юристів Всеукраїнського благодійного фонду «ГОРЄНІЄ» за контактами нашого Віртуального правового центру:

Skype:
Для Дніпропетровщини: yurist.gorenie.dp
Для Запорізької області: yurist.gorenie.zp
Для Донецької області: yurist.gorenie.dn

Гаряча лінія та Viber для усіх регіонів: 050 044 56 01.
Гаряча лінія: 068 569 93 06 

Переглядів: 335 | Додав: krprofkom | Рейтинг: 0.0/0

Пошук

Вхід на сайт

Календар

«  Серпень 2016  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Корисні сайти

Наше опитування

Оцените мой сайт
Всього відповідей: 43

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0